Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Practicing encryption :p


Please do proceed with caution. It is mandatory to forbid any access to this post. Don't bother decrypting it, it doesnt regard any country defense department-top secret. I need to write it down but i also need to keep it encrypted and disclosed. ;)


Σήμερα είναι μια πανέμορφη μέρα..ξεκίνησε λίγο στραβά αλλά δεν πτοούμαι καθόλου. Κι αυτό γιατί τον τελευταίο καιρό προστέθηκε κάτι ακόμα στη λίστα των ονείρων μου που θά'θελα madly να γίνει πραγματικότητα. Anyway, δε θέλω να μακρυγορήσω, θέλω απλά να δοκιμάσω αυτό τον νέο τρόπο προστασίας των ποστ μου. Μπορεί το blogspot να μην διαθέτει password protection αλλά το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι! χιχιχι! :D

Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Testing, 1, 2. Over:

Γκλανάκι πες μου πληζ! Πως μπορώ να εκπληρώσω δύο πραγματάκια από τη "λίστα ονείρων" μου? Δε χρειάζεται φυσικά να πω ότι το πιο τρελό μου όνειρο έχει γίνει ήδη πραγματικότητα και ακούει στο όνομα g. Αλλά τι κάνουμε με κάτι άλλους πιο ασήμαντους μεν αλλά ανεκπλήρωτους δε πόθους? And by that ofcourse i mean first (Η απάντηση που μου δίνεις κάθε φορά που σου λέω να πας κάτι στη κουζίνα :p) και second (same pwd).


Και πριν κλείσω θέλω φυσικά να πω και κάτι στην sug: Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι (ο κοινός μας φίλος στο τένις).


That's all folks ;)

See yaaa!


Δεν υπάρχουν σχόλια: