Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Στη μέθη σου

Και να! Σε μια ώρα θα σε δω! Δε σε είδα σήμερα καθόλου, είχες πολύ δουλειά δε μπορούσες.
Σε μια ώρα θα μου χτυπήσεις μία και εγώ θα μπω στο ασανσέρ και θα κατέβω.

Θα έχω στολιστεί, θα έχω μακιγιαριστεί. Θα σου αρέσω.

Και θα μου το δείξεις όταν από μακριά με δεις..θα μου χαμογελάσεις.
Και θα μου το πεις όταν από κοντά με δεις..θα με φιλήσεις.Θα μου ψιθυρίσεις:
"Είσαι πανέμορφη απόψε".
Θα σου χαμογελάσω, θα σε φιλήσω και θα σε αγκαλιάσω.

Σε δέκα λεπτά θα έχουμε παρκάρει. Θα περπατάμε χεράκι χεράκι όπως κάνουν τα ερωτευμένα μα πάνω απ'όλα αγαπημένα ζευγάρια. Θα δίνουμε πεταχτά φιλάκια και θα γελάμε..χωρίς λόγο και αιτία..απλά επειδή είμαστε και πάλι μαζί.

Θα παραγγείλουμε το πρώτο μας ποτάκι. Vodka λεμόνι εσύ..caipirinha εγώ.
(Εσύ μου την έμαθες, δεν είχα ξαναπιεί. Στο νησάκι το καλοκαίρι..).

Θα στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο, όπως κάνουμε κάθε φορά. Θα σε παίρνω αγκαλιά κ συ θα με φιλάς..θα σε κοιτάω στα μάτια κ συ θα μου λες πως μ'αγαπάς. Θα μου λες πως μ'αγαπάς κι εγώ θα βυθίζομαι στο βλέμμα σου..θα χάνομαι..θα ταξιδεύω..και ύστερα ξανά, θα σ'αγκαλιάζω πιο σφιχτά κ θα σου λέω "έλα στην υγειά"..και θα πίνουμε μια γουλιά.

Έτσι θα συνεχιστεί η βραδιά..με δεύτερη vodka..με δεύτερη caipirinha. Θα είναι όμορφα κι απόψε..όπως κάθε βραδυά.

Σε μισή ώρα..σε μισή ώρα θα σε δω..!

1 σχόλιο:

Vaggie είπε...

Χε,χε!
Πολύ γλυκό και όμορφο το πως νιώθεις...

ΥΓ: Το πόρισμα είναι ότι έκανες μισή ώρα να γράψεις το post :-)