Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Εάν..


..με ρωτούσατε τι μπορεί μέσα σε λίγα μόνο λεπτά
να μου φτιάξει τη διάθεση, τι είναι αυτό που δε θα βαρεθώ ποτέ να βλέπω, τι είναι αυτό που με κάνει να ταξιδεύω και τι είναι αυτό που μου φαίνεται ιδανικό και τέλειο είναι η πασίγνωστη αυτή σειρά..τα φιλαράκια.

Θυμάμαι μια κουβέντα που είχα κάποτε με έναν φίλο μου για το συγκεκριμένο αυτό θέμα. Μου είπε πως η σειρά σε κάνει να βλέπεις τη ζωή πολύ απλή, χωρίς προβλήματα, χωρίς έννοιες (ή έγνοιες όπως το λέμε τη σήμερον ημέρα), χωρίς σκοτούρες..τον βάζει στη διαδικάσία είπε να θέλει να είναι μέρος αυτής της παρέας και ουσιαστικά να ζήσει ένα ψέμμα..διότι κανείς από τους 5 ποτέ δεν έχει πρόβλημα με τη δουλειά του ή με την οικογενειά του ή με τα οικονομικά του..ή για να το θέσω καλύτερα πάντα υπάρχει το χιούμορ σε συνδυασμό με τον χαβαλέ και το "μισογεμάτο" ποτήρι, οπότε οποιοδήποτε πρόβλημα φαντάζει ανύπαρκτο και ανούσιο. Δεν του αρέσει αυτό είπε και γι'αυτό αρνείται να βλέπει τη σειρά..δε θέλει να ζει το ψέμμα.

Από την άλλη εμένα μ'αρέσει όσο τίποτα να ταξιδεύω μαζί τους και να σκέφτομαι "αχ και να ήμουνα το έκτο άτομο της παρεάς" . . . μ'αρέσει που για 20' μπορώ να εξαφανιστώ (οκ όποιος έχει όλη τη σειρα σε dvd μπορεί να εξαφανιστεί για 24ωρα ολόκληρα!) και να χαθώ σ'έναν κόσμο στον οποιό κυριαρχούν το γέλιο, το συναίσθημα, η αγάπη, ο έρωτας, το φαί, η αληθινή φιλία και η καλοπέραση. Φυσικά δε μου λείπει τίποτα από όλα αυτά απλά ίσως εδώ παρουσιάζονται με τον ιδανικότερο συνδυασμό και όλα ταυτόχρονα....για 240 20λεπτα επικρατεί το "ιδεώδες", αυτό που ο καθένας θα ήθελε στη ζωή του.

Εάν λοιπόν απλά για πλάκα μου δινόταν η ευκαιρία να προσαρμόσω καθ'ένα από αυτούς τους 5 φίλους στη δική μου ζωή και να φτιάξω τα δικά μου φιλαράκια....τότε θα είχα έτοιμα τα ιδανικά άτομα για τους ιδανικούς ρόλους:

Monica: Γκλα (ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΘΑ'ΒΑΖΑ..! ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ???)
Phoebe: Πιπίνι
Rachel: γκούχου γκούχου, η υποφαινόμενη ασφαλώς!
Ross: To g βεβαίως βεβαίως...
Chandler: Το Άγγελο (ποιος τη χάρη σου..ορίστε σούδωσα και ρόλο παλιοκούναβο)
Joy: Εδώ πάλι το Άγγελο θα έβαζα αλλά δε γίνεται..χμμ..δεν έχω κανένα χαζό φίλο..!Αλλά έχω έναν sexy και γλύκα φίλο που θα του ταίριαζε ο ρόλος γάντι..Τον Φ λοιπόν θα έβαζα εδώ.

Κι αυτή θα ήταν η παρέα μου..εμέις θα είμασταν τα φιλαράκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: