Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

You've been nicknamed !


Οι φίλοι μου? Λίγοι και καλοί!

Άλλους τους ξέρω μια ζωή (κυριολεκτικά..από τα καρότσια μας..πετάγαμε φρουτόκρεμες η μία στην άλλη :p) κι άλλοι είχαν την τύχη να με γνωρίσουν (είπαμε M-odest) στα χρόνια του σχολείου, του φροντιστηρίου και του πανεπιστημίου..

Όλοι όσοι είχαν την τύχη λοιπόν να καταφέρουν να γίνουν φίλοι μου (α όχι δεν έιμαι καθόλου έυκολη στις επιλογές μου..ειμαι A-bsolute σε κάποια πράγματα)..είχαν συνάμα και την τύχη να τους ταυτίσω και με ένα NICKNAME !

Googlara (στις εικόνες) λοιπόν για πλάκα αυτά τα nicknames και να το αποτέλεσμα:






Gla
(γεια σου ρε
συναρμολογημένο μου εσύ!)










Sourgelo
(μμ..ομολογώ περίμενα
κάτι διαφορετικό..)








Sug
(Partyyyyyyyyyy!
Looooolipoooop!)












Mulder
(Κρατιέμαι με νύχια και με
δόντια για να μη σχολιάσω)









Pipini
(Όνομα και πράγμα...
αν κατσαρώναμε κ λίγο το μαλλί..
ίσα ίσα να γίνει αφάνα!)








Lilou
(Στη φάκα θα σε βάλω όσο γλυκιά κι αν είσαι!)










Erotas
(παρ'τον κάτω!)






Kounavi
(Να πάρει..το μαύρο νυχάκι δε φαίνεται..)







D. the explorer
(αλήθεια τώρα που το θυμήθηκα,
το ECDL το πήρες τελικά?!?)











Agorinos
(E τώρα τι να πω??)







Έχω και κάποια άλλα παρατσούκλια στο νου μου αυτή τη στιγμή (μπούλα, χαζοξανθιά, κουνελάκι..) αλλά δε θέλω να τους ποστάρω γιατί δεν είμαι πια φίλη μαζί τους, δε με κάνουν παρεά..δε με παίζουν..

..δε ξέρω, λέτε να φταίγανε τα παρατσούκλια???